Regulamin z dnia 18.03.2018

Oparty o Consumer Contracts Regulations (Prawo o Umowach Konsumenckich) („Prawo”), niniejszy Regulamin sklepu internetowego działającego w sieci Internet pod adresem otulacz.pl („Sklep”) określa wszelkie prawa i obowiązki stron zawierających na odległość umowę kupna-sprzedaży oferowanych w Sklepie Produktów.

Prawo obowiązuje wszelkie podmioty mające swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii, co dotyczy w szczególności firmy Tulik prowadzącej sprzedaż produktów na odległość w Sklepie.

Właściciel sklepu

§ 1. Sklep internetowy, dostępny w sieci Internet pod adresem „otulacz.pl/sklep”, prowadzony jest przez firmę Nazzo Enterprises Limited t/a Tulik, zarejestrowanej w Companies House pod numerem 10594382 z siedzibą w 22 Pershore Drive, Burton-On-Trent, Staffordshire, DE14 3TY United Kingdom, zwaną dalej „Operator Sklepu”

§ 2. Adres do doręczeń w Polsce to Otulacz.pl, ul. Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa. Nie jest to adres do zwrotów.

§ 3. Przedmiotem działalności Sklepu jest dystrybucja detaliczna produktów będących ofertą Sklepu na terenie Polski, Unii Europejskiej oraz obszaru Europejskiego Porozumienia Handlowego, włączając w to także następujące kraje: Norwegia, Szwajcaria.

§ 4. Działalność Sklepu regulowana jest przez Prawo Wielkiej Brytanii, w szczególności przez „Consumer Contracts Regulations” z dn. 13.06.2013 roku, oraz prawo Unii Europejskiej.

§ 5. Podane w Sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierającymi wszelkie podatki oraz inne opłaty, lecz nie zawierające opłaty za wysyłkę towaru do Klienta. Cena wysyłki towaru do Klienta zależy od wybranej przez Klienta metody dostawy.

§ 6. Klientem Sklepu może być dowolna osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, pod warunkiem posiadania zdolności do czynności prawnych. Klient winien posiadać adres na terytorium obsługiwanych przez Sklep krajów, na który to adres możliwe jest dostarczenie towaru

Warunki zwrotu towaru

§ 7. Klientowi Sklepu – osobie fizycznej będącej konsumentem, przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny, o ile w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki prześle stosowne oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość ze Sklepem, a w ciągu kolejnych 14 dni odeśle produkt na swój koszt na adres określony w § 8.

§ 8. Warunkiem zwrotu jest dostarczenie towaru do Sklepu za pomocą przesyłki, na koszt Klienta, pod adres: Zwroty dla otulacz.pl, DE14 3TY Burton-on-Trent, 22 Pershore Drive, Wielka Brytania. W przypadku produktów: 1) Otulacz antykolkowy Tulik, 2) Otulacz antykolkowy Tulik 2w1, 3) Otulacz antykolkowy Tulik Powietrzny udostępniamy także dla wygody Klientów adres w Polsce: Zwroty dla otulacz.pl, 00-517 Warszawa, ul. Marszałkowska 80, Polska.

§ 9. Zwrot przysługuje wyłącznie w przypadku towaru, którego stan jest niezmieniony. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji stanu towaru przed udzieleniem zwrotu kosztów Klientowi. W przypadku zwrotu towaru w stanie zmienionym lub z usuniętymi plombami higienicznymi (w przypadku produktów Otulacz antykolkowy), zwrot nie zostanie wykonany, a towar zostanie ponownie odesłany na koszt zwracającego po stosownej dyspozycji. Ze względu na troskę o higienę i zdrowie Państwa dzieci oraz szczególne właściwości materiału, z którego wykonano nasze otulacze, wprowadziliśmy następujące warunku, zgodne z obowiązującym sklep otulacz.pl Prawem (w szczególności art. 38 pkt 5 Ustawy o Prawach Konsumenta):

  • Wszystkie oryginalne plomby higieniczne muszą być oryginalnie zamocowane do produktu i nienaruszone,
  • Zwracany towar nie może nosić żadnego zapachu,
  • Zwracany towar nie może być prany,
  • Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym.

Każdorazowo przesyłka ze zwracanym towarem będzie weryfikowana pod kątem wyżej wymienionych wymagań.

W przypadku zwrotu towaru, który był uszkodzony, różny od opisu na stronie lub w inny sposób wadliwy, prosimy o informacje przed dokonaniem zwrotu.

Prosimy o upewnienie się, że przesyłka jest dokonywana za pomocą wysyłki rejestrowanej (np. list polecony) i zapakowana w sposób, który gwarantuje uniknięcie zniszczeń i/lub zniszczeń w transporcie.

§ 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przesyłka powinna być nadana tak, by umożliwić zidentyfikowanie Nadawcy – Konsumenta będącego Klientem Sklepu.

Konsument ma prawo korzystać z towaru przed odstąpieniem od umowy tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

§ 11. Zwrot pieniędzy za odesłany towar nastąpi w  przewidzianym przez Prawo terminie (maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru) za pomocą instrumentu płatniczego, którym zamówienie było opłacane (zwrot na konto bankowe lub na kartę).

§ 12. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania potrąceń ze zwracanej kwoty w przypadkach określonych przez Prawo i w wysokości określanej przez Prawo.

Dostawa dowaru

§ 13. Korzystający ze Sklepu Klient ma prawo wyboru sposobu dostawy towaru, w zależności od miejsca w który towar ma być dostarczony. Informacje o koszcie dostawy widnieją na ekranie składania zamówienia, przed naciśnięciem przycisku „Zapłać teraz”. Podany jest także szacunkowy, niewiążący czas dostawy towaru za pomocą wybranej metody.

§ 14. Maksymalny czas dostarczenia towaru jest regulowany przez Prawo i wynosi 30 dni kalendarzowych. Termin ten dotyczy szczególnych, nielicznych przypadków oraz zamówień wg. dostarczonego wzoru. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest na bieżąco.

§ 15. Jeśli wystąpi brak zamawianego przez Klienta towaru, Sklep może zaproponować anulowanie zamówienia lub zamianę towaru na analogiczny, aktualnie dostępny, ale różniący się cechą mniejszej istotności, np. kolorem.

Reklamacje, wady towaru

§ 16. Klientowi przysługuje regulowane w Prawie prawo składania reklamacji. Reklamacja dotyczy między innymi wad materiałowych, nienależytego wykonania towaru.

§ 17. W przypadku uznania reklamacji, wysłanie towaru wolnego od wad następuje w możliwie najszybszym terminie, maksymalnie 30 dni kalendarzowych.

§ 18. Koszt wysyłki towaru wolnego od wad oraz zwrotu towaru wadliwego pokrywa Sklep.

Inne postanowienia

§ 19. Rachunek, potwierdzający sprzedaż towaru, jest przesyłany przez Sklep do Klienta w chwili zaksięgowania wpłaty drogą elektroniczną, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Rachunek ma formę faktury, z wyszczególnionymi opłatami za towar oraz dostawę.

§ 20. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z przeznaczeniem oraz dołączoną do przesyłki instrukcją obsługi.

§ 21. Wszelkie kwestie sporne są regulowane przez Prawo Wielkiej Brytanii oraz Prawo Unii Europejskiej.

 

0

Zobacz nasze promocje.

Bądź na bieżąco z kolejnymi - duże zniżki co miesiąc!

Gdy tylko wpiszesz adres poczty do pola obok, prześlemy Tobie potwierdzenie e-maila (wymagane zasadami internetu). Może ono trafić do Spamu lub foldera Oferty. Po kliknięciu na link w tym mailu od razu zobaczysz kody zniżkowe.